Názor uživatele WM :)

14.05.2010   Autor: Julek

Pozor pro milovníky systému Windows Mobile, tohle není článek pro vás ..Na fóru se objevil názor uživatel WM zařízení a tak se mi to líbilo že to dávám i sem...

Přeji dobrý večer. Pročítám tuhle část fóra. A rozhodl jsem se, že napíšu. Dva roky jsem dělal servisního technika v autorizovaném servisu. Opravoval jsem značku Sony Ericsson a LG. Teď už třetím rokem dělám u úplně jiného oboru,ale o telefony se stále zajímám (nemoc z povolání bývalého technika :mrgreen: ) V té době byl můj telefon Sony Ericsson K800i, ovšem před rokem a půl přišlo rozhodnutí koupit si úplně nový telefon. Po dlouhém výběru byl vybrán telefon HTC Diamond, byl to můj první telefon s operačním systémem windows a s dotykovým displejem. Byl jsem z něho prvních pár týdnů úplně nadšený, hodně nových funkcí oproti staré K800i. V té době jsem zastával stejný názor jako mnoho dalších lidí a to že Iphone je naprosto předražená hračka a je to jenom stylovka pro bohatý. (samozřejmě jsem v té době Iphone nikdy nedržel ani v ruce :D ) Letos v lednu nastala doba znovu změnit telefon, protože už nebyla nálada na pomalu pracující operační systém windows na starém přístroji HTC. A proto přišlo rozhohnutí na nákup nového telefonu. Zůstal jsem věrný značce a koupil si HTC Touch Pro 2. Ovšem po opadnutí prvotní euforie bylo mnou zjištěno, že ačkoliv je telefon Touch Pro 2 odost výkonější neš starý HTC Diamon, v některých situacích je windows stejně pomalej a sekáse (prostě si dělá co chce on. A né co v tu danou chvíli potřebuje uživatel) a našlo by se ještě dalších pár much. To mě vedlo k zamyšlení zda mají windows vůbec smysl. A z toho to důvodu začala má mysl uvažovat nad Iphonem. Od kamarádky jsem si ho občas půjčil a testoval ho. Nejdříve jsem si ho půjčoval jenom občas,potom to bylo častěji a častěji a častěji. Pročítal jsem články na tomto fóru. Prozkoumával hlouběji jeho funkce A v tu dobu si uvědomuji, že začínám pociťovat závislost na tomto zvláštním přístroji :D Dokonce jsem ho začal hájit před kamarádama co na něj měli blé řeči. No a došlo to tak daleko,že už nemám zájem o jinej telefon než o Iphone,tak že HTC Touch Pro 2 s OS windows jde do světa,prodávám ho. A nedočkavě čekám na new Iphone,který by měl být představen snad kolem toho 7.června. Tak že bych se chtěl všem uživatelům Iphone omluvit, že jsem byl jako mnoho ostatní lidí tak trošku natvrdlej a urážel sem přístroj, který jsem vlastně ani neměl v ruce a nic moc jsem o něm nevěděl :wink: A proto musím souhlasit s tím co tu už bylo několikrát napsáno a to, že většina lidí kteří uráží Iphone a celkově Apple většinou opravdu nikdy nedržela žádný z výrobků od této firmy v ruce a jen tlachá nesmysli podle toho, že si někde něco z nějákých chytrých článků přečetli. Tak doufám, že mi bude odpuštěno :mrgreen: :mrgreen: a že mě přijmete do své Iphone komunity :mrgreen: :mrgreen:

napsal:  kubele

87 komentářů shlédnuto 9542x
  • Currently 4.6/5 Stars.
Aparat 14.05.2010 09:43
Co to psalo za trotla ?
TjSnake 14.05.2010 13:23
Aparat: A co tenhle příspěvek psalo za magora.
Kouzelnik 14.05.2010 10:35
Roztomilé a velmi pravdivé...
KingSton 14.05.2010 10:57
Pecka přešel z černe strany na dobrou :-D konečně někdo nemam rad když mi muj bratranec řekne vytahni tu svou lamu :-( a to on stale ma SE K800i :-O
Terina 14.05.2010 14:11
pěkně napsáno... škoda mladý muži, že Vás neznám osobně :D
Dundy 14.05.2010 14:21
Takovato cesta potkala hodne lidi. Spousty nasich zakazniku to bralo pres Nokie na HTC a BlackBerry. Nakonec 90% z nich ma iPhone a nemeni a neresi a to dokonce ani s prichodem nove verze. Hodne se libi ze vyjde update a oni vidi skutecne zmeny a upravy a ne jako WM 6.0 na 6.1 :-) Zaroven ale mam zkusenost ze dva lidi neustale maji s iPhonem problem. Nekolik vymen a reklamaci. Bohuzel pri prechodu na BlackBerry to pokracovalo i tam a ja pochopil ze chyba je jinde :-) Sice iPhone vlastnim ale nikomu ho rozhodne nenutim. Nechceme preci vsichni jezdit ve Ferarri ne? :-)
kubele 14.05.2010 14:31
přesně tak ;) Já jsem jenom napsal svoje pocity, které po roce a půl používání WWM mám. Každopádně ať si má každej telefon jakej chce :D Já jsem se už rozhodnul :D
hanz 14.05.2010 14:46
Má pravdu ten chlapec!!!!!
Fofo 14.05.2010 15:29
Odpuštěno :-) A jak říká známé přísloví - Všechny cesty vedou k iPhone :-)
Quandry 14.05.2010 17:22
Celkem se s tímto článkem ztotožnuji. Prošel jsem si takřka tím samým. Akorát jsem zařízení s WM vystřídal více (od verze 2k3 až po 6.5). Bohužel u WM platí trochu obrácené pravidlo, s novou verzí neroste kvalita a rychlost systému, ale naopak klesá. Nejlepší byl asi vážne WM 2k3, ale ani ten se nedokázl vyrovnat rychlosti iPhonu. Nyní mám iPhone 3GS. Jsem opravdu nadšený že iPhone krom všech svých skvělých funkcí nemá 5s zpoždění před oznámení příchozího hovoru :). Tímto bych se také chtěl omluvit celé komunitě iPhonu za to že jsem tento neobičejný přístroj dříve pomlouval. :)
insoul 14.05.2010 18:08
Tak to vyzera ze niektory ludia rozum dostanu , bohuzial ale niektory nie :)
Pavel 14.05.2010 18:19
Po letech na WM jsem přešel na iPhone a taky jsem se zamiloval. Nevím čím to je, ale kdo si to zařízení pořídí, ten se musí zamilovat. Až na Hulána teda :DD
Tomas 14.05.2010 21:20
Já mám shodou okolností také HTC TOUCH PRO 2 a ten chlapec má pravdu. Jen se nemůžu dočkat, až mi HRC vrátí prachy za přistroj (3x ta sama zavada a nedokazali to opravit) a jdu do IPHONA 3GS 32 GB. Teším se jako malý kluk. Náhodou nevíte jestli objednávat z této stránky je OK?? http://www.levny-iphone.cz/
Tomas 14.05.2010 21:22
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Tomas 14.05.2010 21:23
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
lilien 14.05.2010 22:15
Jimmy 14.05.2010 23:56
Jsem uživatel iPhone a zárověň patřím mezi ty co na něj nadávají. Nesouhlasím s autorem článku. Bez JB by byl iPhone v podstatě nepoužitelný. Chybí doručenky (byly i na nokii 5110 :-) ), není možnost vypnout mobilní data. Když se odpojí WiFi automaticky to jede přes EDGE(3G,...), upomínky u kalendáře většinou hned zmizí než i je stačíte přečíst, atd.
vlasta 15.05.2010 11:28
a nějakej lepší argument o "nepoužitelnosti" bys neměl, protože oponovat tomuto, nemá smysl :-D
Jimmy 15.05.2010 14:03
To asi protože to nemáš jak vyvrátit, a nemáš ani žádné své argumenty. ;-)
Demo 15.05.2010 22:54
Proc zas porad dokola... IPhone je uplne v pohode i bez JB, tak nekecejte blbiny. A kdo se v tom chce rejpat tak at si JB udela, ja ale do filu nepotrebuju, jezis a na co dualboot s Androidem ??? Ma snad android lepsi aplikace? Mel jsem Legend abez Htc sence byl Android na prd, myslim ze tak za rok ale bude zajimavejsi.
Pantani 16.05.2010 18:50
Dobrá, zkusím to: - Doručenky? Nikdy jsem ani neměl potřebu posílat SMS s doručenkou a nemám a to ani na telefonech, který jsem měl přes iPhonem. - Nelze vypnout mobilní data? Neumíš přepsat APN? Ale vadilo by mi, kdybych používal app a nefungovalo by mi připojení k netu. Sorry, tohle u mě neuspěje, já chci, aby se mi telefon připojil k netu automaticky. - Upomínky v kalendáři hnedka zmizí? Co tím myslíš? Že jako to jako po upomenutí vypne displej a pak o tom nevíš? Ano, iPhonu chybí HOME obrazovka ve stylu VM Dál? Jestli ti ten telefon nevyhovuje a hledáš funkcionalitu, kterou jsi napsal, tak ho prosím prodej, iPhone není pro tebe. Ale to už jsi jistě pochopil. Mně 90% věci vyhovuje a to je výrazně víc, než na kterýmkoliv telefonu, kterej jsem vyzkoušel a rozhodně si koupím novej model.
ArnieX 22.06.2010 15:57
Souhlas... co to je vubec ta doručenka :D (vim to samozřejmě) ale jako nikdy bych to nechtěl :D aby mi furt chodila zpět SMS volovina největší... to občas možná využiju u mailu že chci potvrzení o přijetí ale fakt jako nevim no... a iP mám bez JB pořád a měl sem i JB a vrátil ho zpět protože prostě neni potřeba a je to dokonalej stroj i bez JB...
Martin 20.05.2010 10:32
Musim souhlasit. Bez JB a prislusnych app je ovladani BT/Wifi/GPRS/GPS naprosto ubohe, utopene kdesi v menu, hnus... Posudte... Aplikace Nastaveni, a odtud se da jit primo k Wifi. Ale k BT se dostanete az pres submenu Obecne. Tu app musel psat dement. Proc nejsou ovladani vsech komunikacnich rozhrani pekne pohromade? Proto je potreba JB a poradne aplikace...
Mari 20.05.2010 15:08
k čemu ovládat BT/Wifi/GPRS/GPS? Já jsem tak rád, že po 6 letech, kdy jsem tyhle všechny věci musel dělat na WM manuálně to iPhone dělá automaticky za mě a nemusím se o to starat!
wiki& 04.06.2010 18:29
nejsou pohromadě proto, že wifi používáš asi nejčastěji pro připojení/nastavení připojení
wiki& 04.06.2010 18:27
Hochu to vůbec neni pravda co tu píšeš. Já tedy Jb mám, ale vím že datové sítě jdou ručně vypnout v základním OS (bez JB) upomínky se na lockscreenu zobrazují tak dlouho, dokud neodemkneš telefon (pokud odemkneš hned po upoenutí, tak otevře kalendář), pokud zrovna jsi v aplikaci a zobrazí se ti upomínka, tak tam trčí tak dlouho dokud se nedotkneš tlačítka "zavřít". Co se týče automatického přepojení z wifi na jinou wifi(pokud je v dosahu) nebo na jiný druh přenosu dat, to se dá taky nastavit v menu, případně zablokovat v nastavení. Problém je totiž v tom co je mezi telefonem a zemí... o doručenkách jsem se ani nezmínil, protože tak ubohý argument si snad ani nezaslouží slova
Míchal 15.05.2010 10:23
Frees 15.05.2010 15:52
very well Anakin :D there is still good in you, and you came from Dark Side of the Force :D a teraz vazne tiez si myslim, ze iPhone je skvely telefon, ale taktiez by bol bez jailbreaku pre mna nepouzitelny(Unlock, pristup k file systemu, moznost urobit dual boot s Androidom, skinovanie rozhrania, task manager, 5icon dock a dalsich x veci, bez ktorych si svoj iPhone neviem predstavit)
Gabor 15.05.2010 19:57
Iphone bez jailbreaku sa nevyrovna Wm a to uz duplom nie Androidu. Ale s jb sa zas na nho nik nechyta!
Marcel 15.05.2010 21:41
Take musim zareagovat 100% se stotoznuji s autorem clanku byl jsem na to UPLNE stejne tez jsem mel HTC Cruise ted v unoru 2010 jsem si koupil HTC Touch Pro 2 :D:D a presne jak autor me zacala i pres vykon ppc srat pomalost windows a nedostatek zajimavych aplikaci a kdyz jsem poslintaval nad vecmi pro iphone byl pro me jasna volba ted ho mam a htc tp2 prodavam :D:D a rekl bych spokojenost hry a programy jsou super :-) velke + 3,5mm jack to mi chybelo
Radek 16.05.2010 11:28
Jednoznačně souhladím, měl jsem mnoho telefonů z různýma nesmyslnýma funkcema,kteté jsem nikdy nevyužil. Iphone je prostě funkční stroj, rychlý, jednoduchý a kdo s ním jednou začne pracovat nebude chtít už nic jiného.
Martin 16.05.2010 11:47
Já vynechávám HTC a skočil sem v těchto dnech rovnou z W800 na iPhone-3GS :D
confiG 16.05.2010 16:50
Citim to naprosto stejne s autorem, presne vystihl mou situaci. :)
SpaceExit 16.05.2010 17:31
No prosel jsem si od PalmOS 4, PalmOS 5, Iphone s JB, po soucasnou G1 (plus jsem me v ruce WM)a musim rict ze nejrychlejsi system byl palm na treu , na ten se ani iphone nehrabe. (a to tam byl rozumne funkcni multitasking, ne jak na iphonu)
Pantani 16.05.2010 18:52
A nezkoušel jsi WebOS? To si myslím, že je docela konkurent OS X...
SpaceExit 17.05.2010 09:56
Nezkousel, ackoliv jsem velky fanousek palmu.(palm m130 bylo v sedme tride moje prvni PDA) Jinak iPhone ma velmi podobnou filozofii jako onehda PalmOS a kdyz se me nekdo pta na nazor tak mu iphone s klidem doporucim, ale na muj vkus je prilis uzavreny. Tak uvidime jak se ted predvede android, tam ocenuju moznost vyzkouset spoustu rom a vybrat si.
sakky 19.05.2010 16:02
Co to porad melete o multitaskingu,iPhne ho umi ,staci si jen nainstalovat aplikaci mulisn0w a je to xkrat lepsi nez na WM zarizenich :)byl jsme jeden z tech co na iPhone nadavali,ale nebyl jsem stejny jako ostatni a koupil si ho ,ted uz mam jen iPhone a nikdy uz nechcijiny telefon :) mejte se :)
Miloš 16.05.2010 22:18
Děkuji za článek a opravdu to tak je :-) až na nejaké ty maličkosti je iPhone suprovej :-) a také čekám na 4G iPhone jak se jim povede :-)
VONDY 16.05.2010 23:03
ja mam tiez iphone 3gs ale chcem teraz zakupit HTC HD 2 mysli si ze je o dost rychlejsii ako iPhone ale o rok bude koncit pausal tak sa vratim k iPhone ale us 4 g hhhh :D a ak tu mal niekt HTC HD 2 tak nech napise nazor budem raad
Tomáš 17.05.2010 01:40
HTC HD2 mají kamarádi a všichni si na něj akorát stěžují. Seká se a často padá OS. IPHONE FOREVER... :-)
vondy 17.05.2010 11:53
takze je to o nicem teda ze
stz 17.05.2010 12:35
Pokud jsi zvyklej na iphone tak te HD2 podle me hodne zklame... Ja to vydrzel asi 5dni a sel. Ted mam legenda a ten mi da to co iphone... a je mensi :)
ioan 17.05.2010 14:52
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
ioan 17.05.2010 15:03
V tom chlapci vidím sebe před asi rokem a pul :-) úplně stejná situace, spousta vyhozených peněz a času, Nokia, HTC s WM, a nakonec - iPhone.
MIK 17.05.2010 16:42
Byl jsem na tom dost podobně. I když je pravda, že iPhone jsem sledoval a přesvědčil mě až s příchodem OS 3.0 a až když se na něj začaly objevovat pořádné aplikace a hry. Předtím jsem měl Symbian, Symbian UIQ, HTC Wizard, Kaiser a HD. iPhone je z těchto zařízení nejlepší a pořád to tak je. WM už bych si nekoupil, Anroid není špatný ale zařízení na kterých běží jsou až příliš rozmanitá (x rozlišení, procesorů atd. - problém ve vývoji). Zatím prostě jedině iPhone a další zařízení bude určitě iPhone 4G (HD)
Roman 18.05.2010 20:10
Mal som 3 rozne telefony s WM a pocitace s Win, teraz mam iPhone a iMac a uz nikdy nechcem nic ine. Nechapem preco Microsoft ma vsetko take spomalene a mrznuce.
martin 18.05.2010 21:07
Autora clanku chapu a sam vim ze na tom je hodne pravdy.
Julek 18.05.2010 21:20
Já jsem rád že sem nechodí skoro žádní uživatelé WM, nebo chodí, ale ti slušní :) díky bohu :)
Peter 19.05.2010 07:19
Presne to iste sa stalo aj mne, nic ine proste odvtedy nechcem. Pekny prispevok.
samo555 20.05.2010 14:37
Caute, no tak ja mam rovnaku skusenost. Mal som Samsung Omnia. Vtedy som sa rozhodoval medzi iPhone 3G a Omniou. Omnia mala lepsi hardware tak vyhrala. Ako pise chlapik v prispevku euforia tiez opadla po case. Potom som si kupil iPhone 3GS a iny telefon uz nechcem :-)
Filip 21.05.2010 02:27
Zalezi na tom, na co telefon chces. Ja si od od vydani prvniho iphone koupil tak nechutne mnozstvi aplikaci ze radeji nechci vedet kolik sem za to dal. Od verze 3G jailbreak nedelam, protoze se mi proste nechce. Odmitam se hrabat ve strevech systemu, a nahravat si tam aplikace do kterych buhvi kdo zakomponoval buh vi co.
Filip 21.05.2010 02:28
P.S. mam uz i Ipad 3G - je to fakt dobry
kot 22.05.2010 16:42
moc hezky napsáno... Já jsem na tom asi takto. Měl jsem 3G, ovšem měl jsem možnost si ho vyměnit za zařízení ve stejné finanční skupině a S bylo bohužel dosti výše...tak jsem si pořídil N900 z důvodu toho, že 3G by ani nezvládlo multitask a celkově HW už byl zastaralý. Nelituji, je to o něčem jiném, více možností, ovšem není to zrovna jednoduché nečeho docílit a maemo není zdaleka tak stabilní jako OS X. iphone prostě chytnete do ruky, synchronizujete a můžete jet...než zprovnozníte n900 do funkčnosti, trvá to půl dne...a celkově podpora app a příslušenství pro japka je neskutečná, neporovnatelně lepší. Jsem si jist, že až budu kupovat nový telefon, třeba iPhone 5G či jak se bude jmenovat, koupím si jej, pokud se u nás nebude prodávat za cenu osobního automobilu :-D
kot 22.05.2010 17:17
moc hezky napsáno... Já jsem na tom asi takto. Měl jsem 3G, ovšem měl jsem možnost si ho vyměnit za zařízení ve stejné finanční skupině a S bylo bohužel dosti výše...tak jsem si pořídil N900 z důvodu toho, že 3G by ani nezvládlo multitask a celkově HW už byl zastaralý. Nelituji, je to o něčem jiném, více možností, ovšem není to zrovna jednoduché nečeho docílit a maemo není zdaleka tak stabilní jako OS X. iphone prostě chytnete do ruky, synchronizujete a můžete jet...než zprovnozníte n900 do funkčnosti, trvá to půl dne...a celkově podpora app a příslušenství pro japka je neskutečná, neporovnatelně lepší. Jsem si jist, že až budu kupovat nový telefon, třeba iPhone 5G či jak se bude jmenovat, koupím si jej, pokud se u nás nebude prodávat za cenu osobního automobilu :-D
Fanys 22.05.2010 19:52
někdo si tu cesptu prostě projít musí, než nalezne cíl. To já jsem jen slyšel, že existuje nějaký iPhone a okamžitě věděl, že nechci nic jiného. Ale nás dokonalých je málo :o) Tož vítaj mezi nás brachu :o)
kot 22.05.2010 20:11
moc hezky napsáno... Já jsem na tom asi takto. Měl jsem 3G, ovšem měl jsem možnost si ho vyměnit za zařízení ve stejné finanční skupině a S bylo bohužel dosti výše...tak jsem si pořídil N900 z důvodu toho, že 3G by ani nezvládlo multitask a celkově HW už byl zastaralý. Nelituji, je to o něčem jiném, více možností, ovšem není to zrovna jednoduché nečeho docílit a maemo není zdaleka tak stabilní jako OS X. iphone prostě chytnete do ruky, synchronizujete a můžete jet...než zprovnozníte n900 do funkčnosti, trvá to půl dne...a celkově podpora app a příslušenství pro japka je neskutečná, neporovnatelně lepší. Jsem si jist, že až budu kupovat nový telefon, třeba iPhone 5G či jak se bude jmenovat, koupím si jej, pokud se u nás nebude prodávat za cenu osobního automobilu :-D
kot 23.05.2010 15:07
ne ze bych chapal proc tady muj prispevek skocil podruhe, omlouvam se za zmatek
Martin 25.05.2010 10:12
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Martin 25.05.2010 11:00
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Martin 25.05.2010 11:17
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Martin 25.05.2010 11:57
Take se pripojuji ke skupine lidi, co meli puvodne WM a na iPhone nadavali, aniz si ho poradne vzkouseli.. Az s prichodem 3GS jsem presel na iPhone a myslim, ze jsem udelal dobre... Jsou nesrovntelne rychlejsi v porovnani se starsimi iPhouny... I kdyz, troufam, si rict, ze i uplne prvni iPhone by mi prinesl vice radosti a uzitku nez jakekoli, i to nejnovejsi zarizeni, ktere "bezi" pod WM. Nikdy uz nechci nic jineho nez iPhone a pevne si stojim za tim, ze momentalne nic lepsiho stejne neexistuje. Uvidime jak si casem povede Android a urcite si ho na IP vyzkousim, jen tak pro zajimavost, ale jinak zustavam u applu... A Jailbreake? Jde to s nim i bez nej. Rozhodne iPhone neni bez JB nepouzitelny a to se povazuji za hracicku :-) Fungoval jsem s JB i bez nej a oboje ma sve vyhody i nevyhody, ale jedno je jiste. i}Phone bez JB beha naprosto dokonale a nemel jsem s nim ani jeden problem. S jb mam par funkci navic, ale ip je nekdy trosku pomalejsi a obcas zamrzne... Tak to je asi vse... :-)
marty 26.05.2010 22:57
I já jsem po nasazení 3GS, přešel od WM ( před tím Palm.. celkem 15let používání !!! ) , a to zcela komplet , tj, včetně MacBooku, musím všechny jednostané obdivovatele trochu usadit... není úplně vše zlaté, co se třpití... iPhone, ještě OK, ale MacBook, v kombinaci s ním to už je horší oříšek, nemám moc sil psat podrobnosti, ale rozhodně, s příchodem Windows 7 na PC,a nových verzí WM, se bude rozdíl v základních parametrech, tj. rychlost a ovladatelnost pomalu stírat... a otevřenost W , to je pro mnoho situací, obrovskou výhodu ... ale zatím u Jablka zustávám, vč. iPadu... ale kdo ví, co bude dál...
Mira 27.05.2010 19:43
Ja sice iphone nevlastnim, ale mam ipod touch, imac a mac mini a musim rict ze prechod na Apple kvalitu ktera proste FUNGUJE, byl trefa do cerneho ... takze za me 1A for Apple.
Mira 27.05.2010 23:31
Ja sice iphone nevlastnim, ale mam ipod touch, imac a mac mini a musim rict ze prechod na Apple kvalitu ktera proste FUNGUJE, byl trefa do cerneho ... takze za me 1A for Apple.
pavel 29.05.2010 11:21
Já jsem přešel z iPhona na Android - HTC Desire a jsem rád, že jsem to udělal.
pavel 29.05.2010 11:22
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Filip 01.06.2010 17:49
Mám iPhone 2G mám ho už skoro 2 roky... Vyhovuje mi, ale občas ho hodně nenávidím. iTunes a jeho zbytečně komplikováná synchronizace. Podpora flashe a spousta dalších maličkostí, které bych bez jailbreaku nebyl schopen zprovoznit (iPhone jako modem)... Je pravda, že WM je hodně nepoužitelné OS, ale co Android??... Velká budoucnost od Googlu, která pomalu ale jistě válcuje iPhone OS... Ještě si počám na iPhone OS 4 snad se trošku můj chtíč koupit si telefon s androidem změní opět na iPhone, nebo koupě iPhone HD (čtvrté generace)…
Bob 02.06.2010 17:41
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Lukas 03.06.2010 23:12
Ano, čeština příspěvku problematická, ale jinak se s obsahem shoduji. Dlouhá cesta přes WM k jabku, které neotravuje spoustou nesmyslných nastavení a funguje. Připojení k exchange, citrix receiver a další, to je prostě splněný sen. Ne, fakt mi nevadí nemít možnost nastavit spoustu věcí, které nastavit nepotřebuji. Zkusil jsem se přizpůsobit a využívat zařízení tak, jak jej navrhl autor. A světe div se - funguje to - neotravuje to, nepřemýšlím jak se co dělá a prostě jen používám. Apple díky. A promiň za ty dřívější řeči.
keith 04.06.2010 12:28
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
MBT sandals 09.06.2010 05:05
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
MBT sandals 09.06.2010 05:06
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
MBT sandals 09.06.2010 05:07
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
ed hardy swimwear 09.06.2010 05:08
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
MBT sandals 09.06.2010 05:09
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
ghd pink mk4 09.06.2010 05:10
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
ghd pink mk4 09.06.2010 05:11
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Stan 11.06.2010 01:33
Naprosto stejnou cestou jsem prošel také já. Mrzí mne, že lidi tady srovnávají systémy a telefony na základě drobných, subjektivně posuzovaných funkcí, aplikací apod. Nesouhlasím také s názorem, že Iphone je bez JB k ničemu. Zásadní a největší konkurenční výhoda Iphonu oproti jiným telefonům je hlavně 100% funkčnost za každé situace, intuitivní ovládání pouze prstama a to v celém rozsahu a především maximální a účinná softwarová podpora a vývoj vč. bezkonkurenčního Appstore. Na těchto základech Apple staví a vydělává. Ostatní výrobci telefonů jsou za Apple v tomto směru na hony vzdálený a o tom to je. Po zkušenostech s WM, kdy telefon nepracoval pro mne, ale já jsem se v něm musel hodiny hrabat, aby trochu fungoval ... a záhy stejně nefungoval, končím s pocitem výhry u Iphone. JB u Iphonu nedělám, protože mi to přijde jako ztráta času a opět není zaručena 100% funkčnost aplikací. Iphone mi už ušetřil svou jednoduchostí a praktičností tolik času, že se mi 10x zaplatil a samozřejmě jdu do nové čtyřky bez jakýchkoli pochyb.
mira 13.06.2010 18:00
HTC nebo Iphone? Jako vytížený manažer jsem chtěl od telefonu to nejlepší. Svého času to možná HTC plnil, ale v podstatě na to období vzpomínám nerad. Je to jako jezdit do práce luxusní tramvají. HTC umělo hodně. Veliká pamět, dobrý fotoaparát i kamera, dobra flash, rádio... Akorát na telefonování se to moc nehodilo. Trochu problém pro telefon. Vše končilo poruchou displeje, která je prý u těchto přístrojů dost častá. Opravili to v rekordně krátké době a nabídli mi jiné HTC. Řekl jsem si o Iphone. Od té chvíle jsem ho nechtěl dát z ruky a moc jsem si přál, aby se oprava protáhla. Oprava trvala asi 5 dní. HTC jsem prodal pod cenou a obratem jsem si koupil Iphone 3GS. Kromě toho, že vypadá super a příjemně se drží se z něj dá i telefonovat.Chvíli jsme si na sebe zvykali, ale bylo to příjemné zvykání. Co na tom, že synchronizace trvá 2x tak dlouho než dříve a přístup k souborům je trochu krkolomnější. To vše je únosné. Vše ostatní jsou výhody. Design už jsem pochválil,perfektní displej ještě ne. Sklo se neupatlá a když tak mnohem méně. Veškeré ovládání je směřováno k jednoduchosti. Prostě takový pořádek.Vše je tam,kde to má být. Internet na Iphone je další dimenze.Už se na tom dá i něco udělat a přečíst si články v tramvaji. Prostě moje nadšení trvá a nechápu, proč jsem promarnil dva roky u HTC. Škoda, že tehdy nebyly lepší informace o Iphonech. Čas promarněný s HTC vám nikdo nikdy nevrátí. Každý restart systému WM jen potvrzuje jeho nefunkčnost. Kolikrát si myslíte, že jsem Iphone za dobu používání restartoval? Vy, kdo hádáte, že na první restart teprve čekám, tak hádáte správně.
UGG Hammond Slipper 21.06.2010 09:31
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
cheap Wholesale Clothing 21.06.2010 09:41
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
authentic Jordan Shoes 21.06.2010 09:42
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
discount Leather handbags 21.06.2010 09:42
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
discount Louboutin Shoes 21.06.2010 09:43
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
cheap Ed Hardy 21.06.2010 09:44
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
Gucci Shoes 21.06.2010 09:45
Text komentáře je na základě podmínek serveru cenzurován.
nike shox 08.07.2010 05:31
Nike Shox has driven the sale upsurge online, the cheap Nike Shox has large sum of customers base. We provide Nike shox running shoes that occupy the sports shoe field for a long time, for example, Nike Shox r4 and Nike Shox NZ. Womens Nike Shox is also very pervasive as more and more women like to go out for sports now. Nike shox on sale with lower cost and advantages of flexible reaction to the customers are appreciated by our clients. Shox NZ and Shox r4 are our featured products with the best sale performance this season. Mens Nike shox are all very classy with unique design and comfortable materials. The new arrival white Nike shox is especially for this summer. Mens Nike Shox R4 Torch with torch pattern is very eye-catching and slap-up. In addition, we also provide kids Nike shox, which is the optimal choice for your children as the gift.

    © iPhone.cz, 2008-2017
    Developed by New Web Art