Simpsons Arkade - recenze

30.12.2009   Autor: Julek

„Breaking News.....Your ass is mine.“ Aj takýmito hláškamy vás bude baviť nielen Kent Brookman v automatovej hre Simpsonovcov, snáď najznámejšej rodiny pod slnkom.

Obrázek

EA robí pre iPhone už tradične skvelé hry (viď. C&C, The Sims 3, Monopoly,...) tak sme dúfali, že nepokazia ani Simpsonovcov. V novej hre som sa hneď príjemne pobavil na spôsobe akým si niekto zo Siprignfieldu zapal automat (krásna animácia) a okamžite sa zapalo intro, ktoré ma oboznámilo s príbehom. Nijaký extra príbeh som nečakal a aj to tak dopadlo. Najmocnejší ľudia Springfieldu a Krusty majú tajný plán, ktorý ukryjú do USB kľúča a ten zapichnú do koblihy. Smithers, Burnsov asisestent sa má o túto koblihu postarať, ale nepostará. Ďalej vám to už prezrádzať nebudem.

Obrázek

Levely sú príjemné farebné s hordamy nepriateľov a množstvom bonus. V krabiciaqch sa ukrývaju žetoníky s Bartom, Lizou a Marge ktoré vám po ich zobratí prídu na pomoc. Ďalej tu máme bassebolku, paralyzér atď. Na konci levlu vás vždy čaká boss. Ten vám dá už v druhom leveli poriadne zabrať a ďalej už je to len a len ťažšie. Vlastne aspoň niečo vám dá v tejto hre zabrať. Samotný protivníci niesu nič extra stačí ich párkrát udrieť, skočiť im po hlave, prehodiť ich cez chrbát a je to (áno aj takéto pohyby homer dokáže). Životy su veľmi zaujímavá vec, hlavne to čo musíte spraviť po tom ako vám Homera zabijú. Jednoducho mu dáte pár otcovských (taktiež som sa nasmial). Medzi každým levelom sú minihry ako napríklad chytanie koblíh, alebo nafukovanie balóna v tvare vašej hlavy. Hudba v hre je také akú by ste čakali že vydávaju automaty. To sa mi moc nehodí, ale prežil som. Grafika je krásna, farebná, 2D, nemám čo vytknúť. Dĺžka hry je na iPhone hru akurát, ani dlho ani krátko. Akurát ku koncu hry vás dostihne stereotyp, ale chvaľabohu že až ku koncu. Hru vám spríjemňujú rôzne hlášky na ktorých som taktiež chytal poriadne smiechy. V menu hry nájdete napríklad Music Library, ktorá vám umožni prehrávať si vlastné pesničky počas hrania. To by malo vynahradiť tu automatovú hudbu.

Obrázek
Záver:
The Simpsons Arcade na mňa pôsobí veľmi kludne. Je to vtipná hra, ktorej nechýba akcia. Pre tých čo sú zainteresovaný do Simpsonovcov a videli zatiaľ všetky diely tak ako ja je táto hra povinnosťou. Tým ostatným doporučujem taktiež vyskúšať. Až na tie zvuky, stereotyp (síce až ku koncu, ale je) je to hra bez chýb.
Hodnotenie:
9/10

Napsal Hanny

13 komentářů shlédnuto 6909x
  • Currently 3.8571428571429/5 Stars.
iphonemato 30.12.2009 23:59
Pekna recenzia davam za 1 len tak dalej
Hanny 31.12.2009 00:05
Ďakujem, snažím sa
Zixx 31.12.2009 01:42
Vpohodicke len to "zapalo" mi tam prišlo strašne iritujuce :D
ero 03.01.2010 10:16
Pekne ozivenie zomierajuceho fora. P.S Uz mam kupenu ciernu kyticu
Susin 03.01.2010 23:11
Mohl by ste mi nekdo poslat presnou a uplnou specifikaci iPhone 2g s porovnanim iPhone 3G???? Bylo by to na email: jsusaj@seznam.cz Diky.
ero 04.01.2010 08:58
Susin TY NEVIDIS TU TEMU POD TOUTO POZOVNAIE 2G A 3G A NEVIEM CO TAM CHCES POROVNAVAT VED SU ROVNAKE!!!! P.S SKUS YOUTUBE.COM
stz 04.01.2010 10:39
"Rovnake" tedy rozhodne nejsou... Tohle by se dalo se zavrenyma ocima napsat o 3Gvs3GS. Doporucuji si neco precist nez tohle napises.
ero 04.01.2010 18:58
ako mozes zrovnavat 3G a 3GS hardverovo je to uplne o niecom inom ale 2G a 3G mam ich doma a okrem GPS cipu su stejne co sa tika hardvru aj sofwaru okrem dzajnu samozrejme ja viem o com hovorim neboj sa
Jirka13 05.01.2010 03:43
"Hláškamy" je ve Slovenštině správně?
peter 05.01.2010 08:45
ano je to spravne a nohovori sa v Slovenstine ale Slovencine
stz 05.01.2010 11:55
a co je o necem jinem? Rychlost? Nebo nahravani videa? Mel jsem vsechny 3 a tudiz si stojim za tim, ze vetsi rozdil je v 2vs3G pokud vynecham kompas a nahravani videa v aplikaci fotoaparat o rychlosti se nebavim nevidim mezi 3G/S zadnej rozdil coz se oproti absenci GPS a MMS u 2G rict neda....bavim se samozrejme o zakladnim vybaveni, ze se to da obejit je nepodstatne.
johny03 18.01.2010 19:29
trošku tuhle hru nechápu, kdo se kdo v Simsoných mlátil ?
dfg 22.06.2010 04:15
MBT MBT shoes MBT Men shoes MBT Women shoes MBT Chapa Chapa GTX MBT Chapa GTX MBT Changa Women UGG Women UGG boots ugg boots cardy ugg women ugg cardy boots Nike Air Nike Air Max Nike Air Max Shoes Nike Dunk Nike Dunk SB Nike Dunk SB Shoes Nike Shox Nike Shox Shoes Timberland Timberland sale Timberland boots Timberland boots online Timberland on sale New timberland boots Women Bags Women Bags Sale Women Handbags Women Handbags Sale Women New Bags Cheap Bags Cheap Bags On Sale UGG UGG boots UGG boots short Short ugg Short ugg boots Ugg boots tall New women bags New women bags sale New women bags sale online Louis Vuitton Handbags Gucci bags hair straighteners hair straighteners sales GHD straighteners GHD straighteners sales CHI iron CHI iron sales BOSE headphones discount cheap CHI iron Nike Nike Shoes Nike Shoes Sale Nike running Nike running shoes Nike trainers Nike trainers shoes Timberland boots Timberland boots sale Timberland boot Timberland boot sale Timberland boots cheap Men timberlands nike air max sale nike air max spot up nike air max skyline nike air jordans women nike air max nike air max conquer nike air max 1 nl nike air max moto nike air max shoes nike air shox shox shoes nike air shoes air shox air shox shoes nike shox air nike air max ltd shox sneakers shox classic shox trainers mens shox nike shox shoes shox women shox cl nike max nike air shox shoes nike air yeezy shoes nike air yeezys nike air yeezy cheap nike shox air shox r4 air yeezy colorways nike air max series air yeezys shoes air yeezy shoe air shoes air yeezy shoes air jeezy shoes nike shox classic air yeezy sneakers nike airmax air yeezy sneaker nike air rift men shox red and black shox nike yeezys shox shoe nike classic men's shox shox sneaker air rifts nike size shox size 9 nike limited edition nike white pink shox black shox

© iPhone.cz, 2008-2017
    Developed by New Web Art